• 2 mei 2015

Marijke Jacobs uit Antwerpen liet begin 2015 haar appartement renoveren. Na enkele bouwfirma’s te hebben gehoord, besloot ze in zee te gaan met Renomat. “Er moest heel wat gebeuren in mijn woning. Ik wou de oude badkamer vervangen door een nieuwe en tegelijkertijd twee nieuwe binnenmuren laten plaatsen.

marijkezebie_1362739105_140Ik koos voor Renomat omdat Mathias van bij het eerste bezoek degelijk advies gaf over hoe ik dit beste aanpakte. Hij wist me tot op de centimeter te vertellen hoe veel vierkante meter tegels ik moest bestellen. Een van zijn onderaannemers, de loodgieter, gaf me ook advies over hoe ik de beperkte badkameroppervlakte toch zo optimaal mogelijk kon benutten. Voor mij was het direct duidelijk: Renomat leverde niet enkel vakwerk, ze boden ook goede service.”

Nadat de badkamer geïnstalleerd was, begon Mathias aan de twee nieuwe binnenmuren. “Dat bleek meer werk dan verwacht. Er was een steunmuur die moest worden gesloopt en heropgebouwd. Hierdoor had Mathias bijna anderhalve dag langer werk dan gepland. Dat betekende dus extra kosten. Maar hij communiceerde hier heel open over, waardoor ik perfect wist waar ik aan toe was. Ik moet bekennen: zoiets is in de bouwwereld eerder zeldzaam.”